Єдиний пішохідний міст через Дніпро у Києві готується до масштабного оновлення. Парковий міст виконує роль не лише зв’язку між центром столиці та Трухановим островом, але й символізує унікальність міста з конструкцією та історією, яка налічує майже 70 років. Для його відновлення з бюджету міста виділено 25,5 млн грн.

Комунальне підприємство Київавтошляхміст оголосило про відповідний тендер у системі Prozorro. У плані – повна реконструкція верхнього шару, яким щодня користуються кияни та туристи. Прийом тендерних пропозицій триватиме до 5 липня, а роботи, згідно з тендерною документацією, завершаться не раніше ніж наприкінці 2026 року.

Ремонт передбачає не просто часткову латочку, а комплексне оновлення захисних шарів: зняття старої гідроізоляції, очищення бетонних конструкцій та нанесення нової багатокомпонентної системи. Серед матеріалів – спеціальні смоли, покриття Bridgemaster та герметики, що забезпечать захист мосту від вологи і температурних коливань. Такі інновації необхідні для підтримки безпеки моста та запобігання його руйнуванню, адже технічний стан покриття погіршується через постійні навантаження, температурні коливання й вологість.

Окремий етап – відновлення пошкоджених ділянок бетону. Частину плит необхідно буде “зшити” з нуля шляхом використання полімерцементної суміші. Заплановано також нову розмітку й фарбування поверхонь, включно з декоративними елементами у червоному, зеленому та білому кольорах.

Технічна частина тендеру містить понад 30 видів робіт, а підрядник зобов’язується гарантувати якість виконання принаймні на 5 років. Потенційні учасники тендеру повинні мати досвід аналогічних проектів, належні ліцензії, технічні засоби та підготовлений персонал, зокрема для виконання висотних робіт. Після завершення ремонту Парковий міст обіцяє стати не лише міцнішим, але й набуде нового, привабливого вигляду.

Зведений у 1957 році, цей міст отримав назву “Ажурний” через елегантний дизайн і легку металеву конструкцію. Він став першим суцільнозварним підвісним мостом в Києві, побудованим за допомогою автоматичного зварювання. Довжина моста – 429 метрів, що робить його найдовшим пішохідним мостом у місті. На висоті 26 метрів над Дніпром з’являються панорамні види на Хрещатик, численні пам’ятники та зелені масиви вздовж узбережжя.

Проте Парковий міст має не лише історичну цінність – він також є важливою частиною міського життя. Саме через нього проходить веломаршрут від Хрещатика до Троєщини, він веде до пляжів і зон відпочинку на Трухановому острові, а ввечері приваблює увагу завдяки яскравому підсвічуванню. Це один з небагатьох мостів у місті, який збудований не для автотранспорту, а спеціально для людей – пішоходів, спортсменів та туристів.

У Києві розпочали капітальний ремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину

Нагадаємо, що Інформатор повідомляв про початок ремонту з 9 травня ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про міст через річку Десенка (притока Дніпра), що сполучає Трухановий острів та Троєщину. Хоча рух транспорту мостом не зупинять повністю, він буде частково обмежений у напрямку станції метро “Почайна” до кінця поточного року.

Також раніше повідомлялося, що Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам. Це вже третій міст у столиці з обмеженнями для вантажного та важковагового транспорту. Раніше міст метро був визнаний аварійним, а вага, дозволена для проїзду на мосту Патона у Києві, обмежена до 3,5 тонн (наприклад, вага завантаженого пікапа).

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.