У маршрутках Бородянка-Київ впроваджено GPS-трекери та POS-термінали для безготівкової оплати. Це перші кроки реалізації транспортного пілотного проєкту, який наразі впроваджується на Київщині. Хоча всі заплановані зміни не вдалося завершити вчасно, проте перший етап вже розпочато.

Встановлення GPS-трекерів та POS-терміналів у Бородянці вдалося здійснити, як і планувалося, до серпня. Як зазначив голова Київської ОВА Микола Калашник, до 1 вересня ця система має запрацювати на всіх маршрутах громади. Це перший практичний етап впровадження електронного квитка, який у майбутньому планується реалізувати по всій Київській області.

Проте наразі в Бородянці реалізовано лише окремі елементи проєкту. Повноцінна система з електронними або паперовими квитками, підтвердженням поїздки, верифікацією зупинок та страхуванням кожного рейсу ще не функціонує. Відстеження транспорту у реальному часі через трекери вже має бути доступним, але поки що немає інформації щодо відкритого доступу до цих даних для пасажирів.

Ситуація в Білій Церкві дещо інша: тут не встановлено ані GPS-трекерів, ані терміналів, проте всі стихійні зупинки скасовано. Тепер маршрутки до Білої Церкви вирушають тільки з двох офіційних локацій у Києві: платформи №51 на нижньому рівні Центрального залізничного вокзалу та платформи №17 на Центральному автовокзалі на проспекті Науки. Скасовані зупинки біля метро “Либідська”, “Палац Україна”, “Теремки” та поблизу ТРЦ “Магелан”.

Якщо проаналізувати стан реалізації реформи, можна відзначити, що Бородянка зробила кроки до технічного впровадження, тоді як Біла Церква зосередилася на організації простору. Однак жоден з напрямків поки не забезпечує повний перелік нововведень, передбачених пілотним проєктом. Можливо, це пов’язано з браком часу, адже реформу оголосили лише за два тижні до старту, тому з усіма її елементами ще не встигли впоратися.

Згідно з планом Міністерства розвитку громад та територій, пілотний проєкт передбачає кілька важливих напрямків. По-перше, це безготівкова оплата та обов’язкова видача квитків, які слугуватимуть підтвердженням поїздки й гарантією можливості отримання страхового відшкодування в разі ДТП. По-друге, планується відеофіксований технічний огляд транспорту та оновлення автобусів відповідно до стандартів безпеки та інклюзивності.

Ще одна ключова вимога – скасування несанкціонованих зупинок. Всі рейси повинні починатись, зупинятись і завершуватись винятково на офіційних автостанціях або верифікованих локаціях. Також проєкт включає відкритий моніторинг маршрутів через GPS та оновлення інфраструктури автостанцій.

Оба маршрути – до Бородянки й Білої Церкви – обрані як стартові не випадково. За словами заступника міністра Сергія Деркача, Бородянка потребує транспортного відновлення після окупації, а Біла Церква має значне навантаження через великий пасажиропотік до Києва. Саме ці маршрути мають продемонструвати, як реформа може діяти в різних умовах.

З Оболоні до Вишгорода пасажирів возитиме пільговий автобус

Як повідомлялось Інформатором, з 14 липня з Києва на міжміський маршрут вийшов великий автобус. Цей маршрут запущено Вишгородом, який є кінцевою точкою. Автобус – чотиридверний Mercedes великої місткості – належить підприємству “Вишгородпастранс”. Хоча рейси не відбуватимуться часто, автобус буде пільговим, враховуватиме всі пільги для пасажирів – пенсійні посвідчення тощо.

Також ми повідомляли, що кияни звертаються до влади з проханням відновити автобусний маршрут до Північного кладовища. Пасажири скаржаться, що маршрут, закритий на початку повномасштабного вторгнення, досі не відновлено, а добратися до цвинтаря, де нині ховають мешканців міста, без громадського транспорту важко та дорого.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.