31 травня на Поштовій площі відкрилася “Бухта Beefeater Food Station”. Адреса і формат, започаткований у 2019 році, лишаються незмінними, але через погодні умови святкове відкриття переноситься на 7 червня, а поки – просто повернення знайомої киянам атмосфери. Хоча формат цього року суттєво розширили: із культурною програмою, маркетами й новим набором резидентів.
Сезон фудхолу просто неба триватиме до кінця жовтня, а працюватиме він щодня з 12:00 до 22:00, повідомляють організатори. На локації вже діють понад десяток фудстанцій і три бари, а найближчими днями обіцяють виступи діджеїв, лайв-бенди, дитячі програми та локальні маркети. Ідея проєкту залишається незмінною – створити комфортний простір для відпочинку у центрі Києва, де можна не лише поїсти, а й провести час із друзями чи родиною.
Серед цьогорічних резидентів: мідії від “Мідійної персони”, фалафель від Maestrofalafel, лимонади від Fresh Lemonade, ребра від rebrO, пампушки від “КУЛДІМ”, бургери від Doggeriz. А також знайомі учасники на кшталт Wok Factory, Black Burgers і “Справжні чебуреки”. Барну частину представляють Beefeater bar і Bukhta Brew.
Фудстанції розміщені вздовж Дніпра під фірмовими помаранчевими шатрами з написом “БУХТА”, а над ними – простора тераса Річкового вокзалу з пуфами, звідки відкривається панорама на арку Свободи та Пішохідний міст. Частину простору всередині будівлі перетворили на виставкову зону: тут зберегли монументальні фрески 1960-х і вже відкрили першу експозицію сучасного українського мистецтва.
Цього сезону організатори акцентують на культурній і соціальній складовій. На території працюватимуть дитячі й книжкові зони, заплановані вінтажні маркети у партнерстві з київськими проєктами, а також тематичні розіграші й благодійні ініціативи. Зокрема, у “Бухті” збирають кошти для 3-ї окремої штурмової бригади, організовують аукціони та маркетингові активності з підтримкою ЗСУ.
Як повідомляє Village, засновник “Бухти” й фестивалю “Вулична їжа” Роман Тугашев розповів, що цього року команда прагнула зробити акцент на локальному колориті та сучасних гастротрендах. Після кількох сезонів пандемії, повномасштабного вторгнення і пауз у розвитку подібних проєктів він знову запускає локацію, яка з 2019 року стала одним із головних гастропунктів столиці в теплий сезон. Більшість закладів уже працює у звичному ритмі, а вуличні музиканти починають перші вечірні сети, і, як показує досвід попередніх років, у перші вихідні “Бухта” може зібрати кілька тисяч гостей.
У Києві презентували коктейль на честь Шона Пенна та продавали напої для підтримки українських героїв
Нагадаємо, Інформатор розповідав, що у закладі Saint Bar, що розташований на вул. Богдана Хмельницького у Києві, презентували коктейль “Superpower”. Його назвали на честь однойменної документальної стрічки, що її відзняв голівудський актор та режисер Шон Пенн про війну в Україні. Коктейль буде благодійним, тобто половину від вартості кожного напою передаватимуть на підтримку працівників закладу, що долучилися до лав ЗСУ.
Також ми писали, що у травні в чотирьох популярних барах Києва проходила акція на підтримку українського центру реабілітації Superhumans. У барах готували авторські благодійні коктейлі. 100% прибутку від продажів напоїв передавали на підтримку Superhumans Center. Це всеукраїнський сучасний центр з протезування, реконструктивної хірургії, реабілітації та психологічної підтримки постраждалих від війни дорослих і дітей. Усі його послуги – безкоштовні.