Про це повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури Київської області.

Первісний проект, будівництво якого стартувало ще в 2021 році, передбачав облаштування тунельної розв’язки для розвороту в бік Києва та дворівневої розв’язки в формі підкови для руху в бік Одеси. Попередній підрядник, азербайджанська фірма Evrascon, залишив об’єкт після початку повномасштабного вторгнення.

Фото: Автомагістраль-Південь

У 2024 році Служба відновлення та розвитку інфраструктури передала роботи компанії «Автомагістраль-Південь». За 441,6 млн грн підрядник завершив будівництво опорних стінок тунелю, облаштував монолітну плиту перекриття, створив нові смуги для виїзду на Одеську трасу з кругової розв’язки, перевлаштував водопровід Південного кладовища та побудував дощову каналізацію.

Будівництво розворотної підкови на 21-му кілометрі траси заплановано в рамках другої черги проекту.

Терміни початку цих робіт поки що не розголошені.

Фото: Автомагістраль-Південь