Цього разу – без Марсу, проте з ревнивою дружиною, заторами й космічним відчаєм. У ДТЕК знову знімають пародійні відео на актуальні теми – попереднє висміювало дії “розумника” з фільму “Марсіанин”. Тепер компанія поглянула на ситуацію очима працівників, яким роками не відкривають двері.
SMM-команда ДТЕК продовжує активно працювати на межі соціальних медіа та голлівудських хітів. У новому короткому відео, опублікованому на Facebook, електрики компанії знову беруть на себе культовий сюжет – цього разу з фільму “Інтерстеллар” Крістофера Нолена. Але “актори” – ті ж самі: хитромудрий старший електрик, що знає все, та його простакуватий молодший напарник-вусань.
Замість міжгалактичної місії – звичайний побутовий виклик. Двоє працівників у знайомих сіро-жовтих спецовках прибувають на обʼєкт і запитують у господарів: “Ви викликали ДТЕК?” У відповідь – тиша.
На фоні з’являються кадри з фільму: персонажі Меттью Макконагі та Енн Гетевей переживають драму часу. У сюжеті “Інтерстеллара”, поки герої перебували на іншій планеті, на Землі минуло понад два десятиліття. Цей часовий стрибок у ролику перетворюється на гіперболу про довге очікування під дверима.
“Подивись на камері, скільки ми років там були”, — говорить один із електриків. У цей момент глядачам показують сцену з фільму, де на комп’ютері накопичилося повідомлень за 23 роки. Іронічний монтаж додає деталей: робітники на записі говорять про замовлення, жартують, що це “хвилин 5–7 максимум”, дивуються, чому їм не відкривають. Один з них припускає, що господар, можливо, в душі і закликає через двері: “Відкрийте, будь ласка. В мене дружина вже народила трьох.”
Комічного напруження додає сцена, де один з електриків з обуренням зазначає, що хтось точно щойно дивився у вічко. Зрештою, робітники майже втрачають надію: “Я поїхав. Мені доведеться пояснювати, де я був 20 років.” На це колега зітхає: “Вона в тебе ревнива. Ти їй цього не поясниш.” І лише тоді, нарешті, чуються омріяні слова: “Відкривають!”
Пародія набула популярності вже в перші години після публікації. Глядачі відзначили дотепність, актуальність, і те, що компанія вміє не тільки іронізувати над собою, а й демонструвати комічні ситуації з побуту, в яких упізнають когось із сусідів або навіть себе.
“Країну до чогось готують”: як соцмережі відреагували на відеолікнеп від YASNO про електрику і картоплю
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що оператор системи розподілу електроенергії YASNO почав викладати на Facebook-сторінці відео з “лайфхаками” на тему популярної фізики. Наприклад, українцям загалом, і киянам зокрема, пояснювали, як створити “батарейку” з тієї ж картоплі.
Перше відео від YASNO було присвячене міні-пояснювальній частині від вчителя фізики про те, як з простої картоплини можна отримати трохи електроенергії внаслідок хімічної реакції. У відповідь користувачі почали жартувати, що країну “до чогось готують”, натякаючи на північного сусіда, де вирощують стратегічний “енергетичний” овоч. Все це можна вважати вдалим передноворічним жартом енергетиків.