У компанії-постачальнику електроенергії YASNO, що входить до групи ДТЕК, нагадали киянам, що під час використання кондиціонерів також є свої прості правила. Зокрема, раціональні й економічні: не слід випускати холод до усіх приміщень оселі. А також порадили переходити на двозонні лічильники й повісити штори на вікна.
Про правила використання кондиціонерів команда YASNO написала у Facebook. У дописі SMM-ники компанії зауважили, що почалося літо, разом з ним – і спека, а кияни полюбляють вмикати кондиціонери. Втім, є прості способи не переплачувати за електроенергію.
Що радять у YASNO:
- Вмикати кондиціонер там, де ви знаходитеся переважну частину доби;
- Закривати вікна й двері, аби не випускати холод на вулицю чи в інші кімнати;
- Регулярно очищувати фільтри й не забувати про заправку охолоджувача;
- Не закривати кондиціонер шторами або меблями, це знижує ефективність;
- Вимикати кондиціонер, залишаючи приміщення, або використовувати таймер чи розумну розетку;
- Не виставляти надто низьку температуру — 22–25°C цілком достатньо;
- Вночі вмикати режим Sleep і за можливості — перейти на двозонний лічильник: з 23:00 до 7:00 електроенергія вдвічі дешевша.
Крім того, у компанії порадили киянам не забувати про штори. Це додатковий блок для тепла – вони “ховають” квартиру від сонячного проміння.
Чому зростає сума у платіжках за світло, і чому у YASNO не зацікавлені у відключенні боржників
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у YASNO пояснили киянам, чому та коли сума у платіжках за світло може змінюватися. Насамперед це стосується тих, хто не дотримуються строків вчасної передачі показань, тобто, у встановлені терміни. Також остаточна сума в рахунках може змінюватися у разі передачі некоректних показань – при цьому правда буде завжди на боці постачальника електроенергії.
А ще, ми писали, що YASNO не зацікавлений у відключення споживачів і робить усе можливе, аби світло в оселях боржників відновилося якомога швидше. Відключити, звісно, значно легше – так відбувається з тими, хто не реагує на жодні способи сповіщення та відмовляється погашати борг. Зворотна процедура підключення більш клопітна та тривала, але наразі й її трохи спростили.