Всього за шість днів після запуску чат-бота єОпора залучив понад 2200 користувачів.
Через шість днів після початку роботи бот єОпора вже зібрав понад 2200 користувачів. Завдяки зусиллям спеціалістів і партнерів, інформація стала більш зрозумілою, доступною та безпечною для тих, хто постраждав від атак. Про це повідомив начальник військової адміністрації.
Співпраця та підтримка
“Коли я кажу “ми”, я маю на увазі не лише військову адміністрацію. Над чат-ботом працюють різні спеціалісти, які прагнуть надавати підтримку людям, що постраждали від атак”, – зазначив начальник.
Особлива вдячність партнерам з Gen. Ukrainian та Оксані Лебедєвій за адаптацію текстів у боті, що допомогло усунути бюрократичний підхід та зробити інформацію зрозумілішою для всіх користувачів.
“єОпора відображає принцип відкритості до партнерств, який я підтримую з першого дня на посаді. Внесок усіх організацій, які долучилися до створення системи підтримки, є надзвичайно важливим”, – додав керівник.
Поки бот продовжує розвиватися, надходять запити з інших міст щодо можливості розширення, а також пропозиції про співпрацю від фондів, організацій і компаній.
Кого вже охоплює бот:
- Близько сотні користувачів приєдналися після атаки 7 серпня в Святошинському районі.
- Інформаційні повідомлення з контактами та списками необхідних документів постійно поширюються, включаючи райони, які зазнали атак.
- Бот працює не тільки для отримання допомоги після інциденту, але й для запобігання такій ситуації.
Як скористатися ботом:
Дізнатися більше та отримати допомогу можна у Telegram за тегом @eopora_bot або через інші платформи за посиланням.