Зміст:
На Київщині перевіряють процес відновлення шкіл, які постраждали під час війни. Темпи виконання відрізняються.
Керівник Київської обласної військової адміністрації Микола Калашник здійснив моніторинг відновлення шкіл у Макарівській, Дмитрівській та Великодимерській громадах. За його словами, результати робіт виявилися неоднаковими:
«Результати — різні. Десь роботи виконуються якісно і в потрібному темпі, а десь — неприпустимо повільно», — зазначив Калашник.
Відновлення шкіл фінансується з державного бюджету під координацією Міністерства розвитку громад та територій на чолі з Віцепрем’єр-міністром з відновлення України Олексієм Кулебою.
Прогрес у громадах
Мотижинський ліцей, Макарівська громада
- Готовність: приблизно 90%
- Відновлено стіни, встановлюють нові вікна та двері
- План на кінець року: завершити покрівельні, фасадні роботи, утеплення, внутрішнє оздоблення, благоустрій та забезпечити повну безбар’єрність (пандуси, доступність усіх приміщень)
- Роботи виконуються якісно та у регулярному темпі
Копилівський ліцей, Макарівська громада
- Готовність: близько третини
- Ведеться відновлення фасаду, даху, комунікацій, нових вікон
- Проблеми: брак робочої сили, низька швидкість виконання, потреба в розширенні харчоблоку
- Завдання: збільшити кількість працівників, скорегувати графік робіт, пришвидшити темп
Макарівський ліцей №1
- Готовність: приблизно 30%
- Роботи розпочались ще весною 2024 року
- Виконано: встановлено вікна, підсилено фасад, частково покрівлю
- Проблеми: нестача робітників, незадовільна організація процесу
- Завдання: прискорити темпи відновлення, щоб об’єкт став робочим
Бузівська школа, Дмитрівська громада
- Готовність: близько 85%
- Ведуться роботи з відновлення після ударів та обстрілів
- Роботи виконано: стіни, покрівля, комунікації, внутрішнє оздоблення
- Завдання: підтримувати темп і якість до завершення року
Ключові пріоритети та доручення
- Забезпечити повну безбар’єрність шкіл: пандуси, зручні входи, доступність усіх приміщень
- Проєктування сучасного укриття для комфортного перебування учнів під час тривог
- Підтримка ефективних підрядників та встановлення особистої відповідальності за затримки
«Доручив спроєктувати окреме, сучасне укриття для комфортного перебування учнів під час тривог. Загалом — роботи тривають, проте з різними темпами. Де є досягнення — підтримаємо, де відстають — нестимуть особисту відповідальність», — підкреслив Микола Калашник.