В Києві вдруге цього року проходить дитячий фестиваль Jumpalooza. 17 серпня – заключний день розваг та радості на території арт-заводу “Платформа”, який знаходиться у Деснянському районі Києва. Ми розповідаємо, чим зацікавили маленьких і великих відвідувачів його організатори.
Про фестиваль для дітей повідомляє РБК-Україна, посилаючись на організаторів події. Від початку, як фестиваль функціонує, його відвідали більше 46 тисяч гостей. Ці вихідні на вул. Біломорській, 1, у Деснянському районі, поблизу ст.м. “Лісова”, очікується ще 12 тисяч відвідувачів.
“Діти мають право на дитинство – незалежно від того, що відбувається навколо. Тому команда Арт-заводу ‘Платформа’ організовує такі фестивалі. Це не лише про розваги, це про можливість дітям відчути радість, сміятися, бігати та стрибати, коли батьки і діти разом проводять час. Поки звучить дитячий сміх, ми точно знаємо, заради чого тримаємося,” – підкреслив Офер Керзнер, меценат фестивалю та власник девелоперської компанії City Capital Group, одним з активів якої є арт-завод.
Фестиваль головним чином орієнтований на дітей. На локаціях буде понад 10 тисяч кв.м батутів, мега-гірок, надувних арен і каруселей; басейни та водні гірки; анімація, ходулісти, безлімітні бульбашки, міми. Для найменших відвідувачів організована окрема зона.
Фішкою фестивалю є шоу-програми: магічне шоу з фокусами, виступи мильних бульбашок, повітряні кульки, пінна дискотека та метафан-шоу. Також передбачені TikTok-руми для зіркових фото та відео, б’юті-зони з блискітками, тимчасовими татуюваннями та кольоровим волоссям для дітей і дорослих.
Для тих, хто прагне спокійнішого відпочинку або хоче перевести дух, організовані BBQ-зона, фуд-корт, прохолодні коктейлі. Крім того, буде лаунж-зона та ринок із понад 100 брендами.
Кияни стали більше відвідувати ТРЦ: чому так, і які саме торговельні об’єкти найстійкіші
Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що останнім часом відвідуваність ТРЦ у Києві демонструвала позитивну динаміку. У січні 2025 року, за одну добу, до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста на 1 тис кв.м площі, порівняно з 367 людьми рік тому. Збільшення кількості торговельних площ також призведе до посилення конкуренції між ТРЦ Києва.
Також ми відзначали, що навіть у найскладніші місяці повномасштабної війни кияни продовжували купувати продукти, ліки та одяг. Більше того, відвідуваність столичних ТРЦ навіть зросла через відключення світла. Четвертий рік війни підтвердив: найстійкіші торговельні обʼєкти у Києві – це районні ТРЦ.