Київський метрополітен влаштував серію ярмарків вакансій прямо на станціях – вони проводилися впродовж квітня і травня. Проблема з дефіцитом кадрів поки не виправляється, а, схоже, лише посилюється. Та підсумки нового формату залучення до роботи наразі скромні: із сотень зацікавлених реально долучились одиниці.

У Київському метрополітені завершився весняний етап ярмарків вакансій, які проводились у партнерстві з міським центром зайнятості. За офіційними даними від підземки, заходи відвідали майже пів тисячі осіб, а 130 з них залишили анкети. Але до реального працевлаштування поки дійшли лише семеро людей.

Роботу в метро кияни знайшли на таких посадах, як черговий по станції, прибиральник, кілька різновидів слюсарів і завідувач кімнати відпочинку. Це, звісно, важлива, але не критична частина персоналу метрополітену, тоді як серйозні вакансії, що впливають на технічну безпеку і роботу рухомого складу, схоже, залишаються без уваги. Оновлений перелік, оприлюднений на сайті КМДА, підтверджує масштаби проблеми: метро шукає не лише “вузьких спеціалістів”, а й водіїв дрезин, дефектоскопістів, інженерів та економістів. 

Наразі метро пропонує вакансії з 40 спеціальностей, більшість позицій – це робітничі спеціальності: слюсарі, електромеханіки, фрезерувальники, електрогазозварники, мийники, прибиральники, чергові станційного поста, монтери. Також відкрито кілька технічних і інженерних посад, зокрема для фахівців 1-ї категорії, присутні вакансії для водіїв, електромонтерів, бухгалтерів та економістів. У багатьох оголошеннях зазначено кваліфікаційні розряди, що свідчить про орієнтацію на фахівців із професійно-технічною освітою.

Як повідомлялось раніше, кадровий дефіцит у підземці перевищує 20%, ще у березні підприємство шукало фахівців із понад 40 спеціальностей. Найгостріша потреба – у слюсарях, електромеханіках, монтерів колій, а також у працівниках, здатних працювати в нічних або шкідливих умовах. Заробітна плата залежить від умов праці, розряду та стажу, але в більшості випадків залишається на рівні 15–22 тисяч грн. І, не зважаючи на її стабільність, соцпакет та гнучкий графік, бажаючих не стає більше.

Попри це метрополітен планує нову хвилю ярмарків вакансій уже влітку. Її графік і локації мають оголосити найближчим часом. У підприємстві переконані, що подібні заходи сприяють не лише пошуку персоналу, а й розвитку “економічної безбар’єрності”, відкриваючи більше кар’єрних можливостей для всіх охочих.

Як виходять зі скрути маршрутники, і чи дозволять сідати за кермо автобусів з 18 років

Нагадаємо, у листопаді 2024 року Інформатор писав про те, що у Києві та області з’явилося чимало оголошень про роботу водіями маршруток. Багато хто з роботодавців пропонує проживання у гуртожитку, харчування та якісний транспорт. А деякі роботодавці навіть пишуть, що їхні водії бронюються від мобілізації. Це може свідчити про те, що неформальна домовленість між ТЦК та автотранспортними підприємствами про відсутність інтересу до водіїв добігла завершення – і тепер співробітники Центрів комплектування можуть мобілізовувати навіть водіїв громадського транспорту.

А ще у травні-2024 ми писали, що в Україні почалася дискусія про можливість долучити до професії водіїв громадського транспорту водіїв з 18 років. Проблема актуальна для Києва та й інших міст – адже через мобілізацію та невідповідне бронювання у столиці відчувається колосальний брак водіїв автобусів та тролейбусів. Наразі ж за кермо можна сідати лише з 21 року.

Джерело

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.