Цю інформацію озвучив Financial Times.

Сімонс додав, що спільно з бельгійським портом Антверпен розробляються рішення для логістики у разі прибуття військових вантажів з США, Канади та Великої Британії.

Він зазначив, що не всі термінали можуть приймати таку номенклатуру, тому частину вантажу можливо знадобиться перекидати до інших портів, зокрема до Антверпена.

Нідерланди, реагуючи на запит НАТО, зобов’язали порт Роттердам надати місце для одночасного прийому кількох військових кораблів.

Передбачається, що одне або кілька таких суден можуть перебувати в порту протягом кількох тижнів до п’яти разів на рік.

Перевантаження боєприпасів можливе тільки в контейнерному терміналі, що відповідає стандартам безпеки.

Також проводитимуться кілька амфібійних навчань щорічно.

Роттердам і Антверпен співпрацюють у сфері стратегічної самозабезпеченості, охоплюючи все – від критичних сировин до медичних препаратів. Сімонс закликав до створення європейських резервів мінералів, таких як мідь, літій і графіт, аналогічно стратегічним запасам нафти.

Нагадаємо, що Швеція та Данія, наслідуючи приклад Німеччини, почали вимагати страхові документи від танкерів, що проходять через їхні територіальні води у Балтійському морі, намагаючись стримати діяльність так званого «тіньового флоту» Росії.