Навіть у найскладніші етапи повномасштабної війни кияни не переставали відвідувати магазини, аптеки та бутикові крамниці. Більш того, попри відключення електрики, відвідуваність київських ТРЦ навіть зросла. Четвертий рік військових дій підтвердив: найвитривалішими торговими об’єктами в Києві є саме районні ТРЦ.
Про те, який формат виявився найстійкішим, повідомляє Delo.ua з посиланням на директорку компанії UTG Євгенію Локтіонову. Відповідно до досліджень, районні ТРЦ демонструють кращі показники відвідуваності та орендної стабільності, порівняно з великими регіональними центрами. Наприклад, вакантність у Smart Plaza Polytech та Smart Plaza Obolon не перевищує 6%, тоді як у таких величезних центрах, як Promenada center, “Атмосфера” та “Мармелад” – приближається до 16%.
Євгенія Локтіонова зазначає, що районні ТРЦ краще адаптовані до умов війни. Вони мають постійний потік клієнтів, високу конверсію і поєднують всі необхідні функції — від продуктових магазинів і аптек до кінотеатрів і спортклубів. Важливо не лише реалізовувати товари, а й створювати синергію побуту, навчання та дозвілля, щоб відвідувачі могли отримати все в одному місці.
У новому київському ТРЦ White Lines реалізують ще амбітніший підхід: з торговельної галереї можна буде спуститися прямо з квартири. Комплекс також включатиме поліклініку, дитячий садок та коворкінг. Такий формат отримав назву “до ТРЦ в капцях” — торговельні площі проектуються разом із житловим комплексом, так що мешканці зможуть відвідувати магазини та сервіси, навіть не виходячи на вулицю.
У районному форматі, площею від 20 до 30 тисяч квадратних метрів, акцент робиться не на асортименті, а на максимальному забезпеченні послугами та товарами. Це приносить результати: згідно з дослідженнями, відвідуваність регіональних центрів складає приблизно 315 тисяч осіб на 1 тисячу квадратних метрів, тоді як районних — в середньому, 552 особи. Тому основні показники районних ТРЦ залишаються незмінними вже четвертий рік поспіль.
Середня орендна ставка в ТРЦ столиці сьогодні складає $32 за 100 квадратних метрів, що відповідає рівню до вторгнення. Найбільший прибуток приносять продуктові магазини, аптеки та електроніка. Попит на торговельні площі залишається стабільним: до 2027 року в Києві заплановано нове будівництво загальною площею понад 250 тисяч квадратних метрів.
У Чабанах відкрився парк сімейного дозвілля Epiland — найбільша зона віртуальної реальності в Україні
Нагадаємо, Інформатор раніше повідомляв, що в Чабанах, неподалік від Києва, відкрився парк Epiland. Це другий дитячий розважальний центр, заснований компанією “Епіцентр” — перший Epiland знаходиться у Києві на вулиці Полярній, 20-Д.
Проте, “Чарівний ліс” у Чабанах значно більший за “Планету Пандору” на Полярній. Його загальна площа перевищує 5 тисяч квадратних метрів, а головна перевага над іншими парками полягає в унікальних атракціонах, яких досі не було в Україні.
Також ми повідомляли, що в березні в Києві відкрився сімейний розважальний комплекс Smile Park в ТЦ “Даринок”. Його унікальність не лише в розмірі, але і у форматі, оскільки на одній території працює чотири різні парки. Поєднують чотири розважальні зони — екстрим-парк для дорослих та дітей з мотузковим парком, скеледромом, екстрим-вежами та лабіринтом. Для любителів швидкості створено роледром, а для тих, хто цінує цифрові технології, — атракціони з віртуальною реальністю та гоночні симулятори.