10 липня 2025 року, Київська прокуратура оголосила про підозру Руслану Кандибору, котрий очолює Департамент транспорту КМДА, у службовій недбалості. Це стосується інциденту в метрополітені столиці, що стався в грудні 2023 року. Посадовця, відповідального за стан транспортної інфраструктури міста, звинувачують у бездіяльності з вирішення накопичених проблем. Прокурори з’ясували, що ситуацію з аварією через дії Кандибора не було своєчасно виявлено, і заходи для її усунення не були вжиті.

У Facebook Київська міська прокуратура повідомила про підозру директору Департаменту транспорту. Кандибору інкримінують “службову недбалість, що призвела до серйозних наслідків”, що підпадає під ч.2 ст.367 КК України. Це може загрожувати йому позбавленням волі на строк від 2 до 5 років і забороною обіймати певні посади.

“Директор Департаменту не забезпечував контроль над діяльністю столичних підприємств і не брав участі у вирішенні питань, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями техногенного та природного характеру. Це призвело до закриття станцій метро”, – зазначили в прокуратурі Києва.

Правоохоронці підкреслюють, що затримка у виявленні аварійної ситуації у метро сталася через “недостатнє виконання” Русланом Кандибором своїх службових обов’язків. В результаті, місцева влада не вжила необхідних заходів для усунення аварії. Як підсумок, у прокуратурі Києва заявили, що аварія завдала бюджету міста збитків у розмірі 164 млн грн.

Від грудня 2023 року до вересня 2024 року: Київ залишився без третини “синьої” лінії протягом 9 місяців

Нагадаємо, рух поїздів у Київському метрополітені через аварію в тунелі та скупчення води між рейками на станціях синьої лінії був зупинений 8 грудня 2023 року. Тоді кияни ще не усвідомлювали, що наступні 9 місяців вони проведуть в постійних заторах. Міська влада намагалася перекласти відповідальність на “нещасних попередників”, тобто на проєктувальників і будівельників, які створили тунелі та станції підземки.

На початку вересня 2024 року вже були запущені тестові поїзди новою ділянкою тунелю між станціями Либідською та Деміївською. Тестувались системи сигналізації, безпеки руху поїздів, зв’язок і проводилася обкатка потягів.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.