До Китаю відправляється партія індійського дизельного пального від компанії Nayara Energy, що має зв’язки з Росією. Це стане першим випадком постачання з 2021 року, оскільки експорт нафтопродуктів компанії залишається під питанням через нові санкції Європейського Союзу.
Про це повідомляє агентство Bloomberg.
Танкер EM Zenith вирушив з термінала Nayara віком 18 липня, перевозячи близько 496 000 барелів дизелю з низьким вмістом сірки, згідно з інформацією Kpler, звіту портового агента та даними, зібраними Bloomberg.
Відплиття відбулося менш ніж за кілька годин до того, як ЄС анонсував обмеження на нафтоочищувальний завод, підтримуваний “Роснефтью”, в рамках нового тиску на російську нафтову торгівлю.
Спочатку судно планувалося відправити до Малайзії, але після розвороту у протоках Малакка затримувалося біля берегів протягом понад 12 днів через блокування кількох вантажів Nayara через санкції ЄС. Зараз танкер змінив напрямок і направляється до Чжушаня, Китай.
Представник Nayara не відповів на запит щодо коментаря.
Санкції також ускладнили процеси платежів для Nayara останніми тижнями, змусивши компанію вимагати авансові платежі або акредитиви для постачання пального до завантаження, а також скоротити виробництво на нафтопереробному заводі у Вадінарі через недостатність поставок сирої нафти.
Цей вантаж дизелю до Китаю є першим з Індії з квітня 2021 року, за даними Kpler. Це відбувається на тлі потепління двосторонніх відносин між двома країнами.