Комунальники Києва створили парклет поруч зі станцією метро “Звіринецька” в Печерському районі. На місці, де раніше розташовувалися МАФи, було облаштовано міні-галявину з зеленими насадженнями і дерев’яними вуличними меблями. Такі громадські простори створюються, щоб уникнути перетворення території на парковку.
Про новий громадський простір біля ст.м. “Звіринецька” повідомили на сайті КМДА. Адреса – бул. Миколи Міхновського, 30/1. Це досить жвава зона з великим пішохідним потоком. Біля неї розташована велика автомобільна траса і під’їзди до житлових будинків, тому існували побоювання, що місце, де кілька років тому демонтували МАФи, може бути використане водіями для паркування.
Саме з цією метою – попередження самовільної парковки – в урбаністичній практиці використовують парклети в європейських та американських містах. У Києві на місці колишніх МАФів фахівці КП УЗН Печерського району створили садок із газоном та невеликими зеленими насадженнями. Крім того, було висаджено кілька деревець та встановлено вуличні дерев’яні меблі, що робить простір зручним для короткочасного відпочинку та очікування транспорту.
Цікаво, що на “урочисте відкриття” цього об’єкта завітав заступник голови КМДА Петро Пантелеєв. Його роль в адміністрації зросла після відсторонення від посади першого заступника Кличка, Миколи Поворозника. Також присутнім був новий в.о. директора Департаменту захисту довкілля КМДА Сергій Сабуров, який розпочав виконувати свої обов’язки після звільнення його попередника, Олександра Возного, через підозру в корупції.
Як мер колумбійської столиці допоміг вирішити проблему паркування на Хрещатику
Нещодавно Інформатор повідомив, що мер іншого великого міста, яке стикнулося з подібними проблемами, допоміг звільнити Хрещатик від автомобілів, запаркованих на тротуарах та пішохідних зонах. Мова йде про мерію Боготи, Енріке Пеньялоса, який під час свого візиту до Києва вказав міській владі на проблеми з паркуванням. Він відомий своїми непростими й неоднозначними рішеннями, які, зрештою, принесли позитивні результати.
Крім того, активісти зазначають, що місто втрачає близько пів мільйона гривень щомісяця через недоотримані кошти, які, на їхню думку, можна отримати з платних паркувань у центрі. На мапі платних паркувань Києва вони виявили “білу пляму” в самому серці столиці. Ця пропозиція навряд чи сподобається автомобілістам, проте активісти з організації “Пасажири Києва” закликають до запровадження платного паркування на вулиці Богдана Хмельницького.