У той час як міський транспорт Києва балансує між хаосом і занепадом, своє бачення майбутнього транспортної інфраструктури запропонував школяр. Взагалі кияни доволі активно пропонують міській владі ідеї щодо її покращення, але діти в цьому поки не брали участі. Втім, цього разу ініціатива походить від одинадцятикласника, який подав петицію з комплексними пропозиціями щодо трамвайної інфраструктури.

Петиція під назвою “Оптимізація та реорганізація трамвайного руху правого берега Києва” з’явилася на сайті Київради  5 червня 2025 року.  Створив її учень 11 класу ліцею “Академія” Микита Бобло. У своєму зверненні він зазначає, що нинішній стан трамвайної мережі – це гальмо для розвитку міста: колії зношені, рухомий склад застарілий, а сама система трамваїв лишається на узбіччі транспортної політики столиці.

Серед запропонованих рішень – облаштування окремого трамвайного коридору на вулиці Глибочицькій, яка нині перебуває у стані реконструкції. Автор наголошує, що просте оновлення колій не вирішить проблему, і пропонує створити виділену смугу з елементами, які запобігають заїзду авто, але не перетворюють вулицю на бетонний лабіринт. Як приклад наводить бетонні напівсфери або гнучкі стовпчики – рішення, які застосовуються в європейських містах.

Інша ідея – повна трансформація Дмитрівської вулиці. Школяр пропонує зробити її пішохідно-трамвайною зоною за аналогією до львівської площі Ринок. Це, на його думку, відновить простір, який сьогодні виглядає занедбаним, і зробить його комфортним для мешканців.

Також Микита Бобло закликає змінити траєкторії трамваїв №16 та №19, спрямовуючи їх до Центрального вокзалу та Спортивної площі. За словами автора, це зменшить тиск на метро і створить нові зв’язки між районами. Крім того, школяр виступає за створення нової трамвайної лінії до Спортивної площі, що має покращити доступ до ключових транспортних вузлів.

“Очікувані позитивні ефекти: підвищення ефективності трамвайного сполучення, зниження навантаження на метрополітен, поліпшення безбар’єрного доступу до транспорту, створення комфортного міського середовища, формування продуманої транспортної моделі для майбутнього. Реалізація цих змін зробить Київ сучаснішим, екологічнішим і зручнішим для мешканців та гостей міста”, – йдеться у петиції.

Тож, поки Київ намагається впоратись із транспортною сум’яттю, місто отримує перші сигнали про нове покоління урбаністів і транспортних планувальників. Ініціативи, подібні до цієї петиції, демонструють, що навіть школярі готові мислити системно і пропонувати реалістичні рішення для складної транспортної інфраструктури столиці.

Гейзери з окропу й “брудні фонтани” замість трамвайних колій

Нагадаємо, напередодні, 5 травня 2025 року Інформатор написав, що у Києві сталася чергова комунальна аварія з пошкодженням трубопроводу. Через неї на столичному лівобережжі утворився транспортний колапс: низка трамваїв встала, бо “фонтан” води з пошкодженої труби розмив колії. Аварійні бригади вже працюють на місці, втім, коли відновиться рух транспорту за маршрутами, поки невідомо.

А ще раніше ми писали про комунальну аварію на вул. Бастіонній у Печерському районі Києва. Справжній гейзер з окропу почав бити просто з-під землі неподалік від елітного фітнес-клубу та бізнес-центру IQ, де донедавна розміщувалася “штаб-квартира” смотрящого по Києву Дениса Комарницького та інших впливових у столиці осіб.

Джерело

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.