З віком або внаслідок проблем зі здоров’ям, багато киян стикаються з труднощами у доступі до держустанов. Хоча значну частину запитів, що стосуються Пенсійного фонду, сьогодні можна вирішити через інтернет, не всі можуть скористатися цими послугами. Проте, якщо неможливо дістатися фізично чи скористатися онлайн-сервісами, існує ще один зручний варіант.
Маломобільні мешканці Києва — це люди похилого віку, особи з інвалідністю або тимчасовими травмами — мають можливість отримати послуги Пенсійного фонду прямо вдома. Як повідомляє Головне управління ПФУ в Києві, фахівці фонду готові приїхати до клієнтів. Незалежно від того, де знаходиться пенсіонер — вдома, у медичному або соціальному закладі — допомога доступна.
Щоб організувати такий виїзний візит, звернутися до Пенсійного фонду може сама особа, її представник, родич або представник медичного чи соціального закладу. Після отримання звернення, спеціаліст повідомляє дату, час та перелік документів, які потрібно підготувати, виходячи з конкретного запиту. Зв’язок здійснюється зручним для клієнта способом — телефоном або електронною поштою.
Під час виїзного прийому, можна отримати широкий спектр послуг — від призначення або перерахунку пенсій до надання субсидій, пільг, страхових виплат та оформлення пенсійного посвідчення. Це особливо важливо для тих, хто не має змоги вирішити ці питання іншим способом. Мова йде не лише про маломобільних людей, але й про тих, хто має труднощі з розумінням інформації.
Для інших пенсіонерів, які можуть дістатися установи, доступні звичайні сервіси ПФУ: у сервісних центрах, віддалених робочих місцях в громадах, ЦНАП або онлайн. Дистанційно можна скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільним застосунком “Пенсійний фонд України” або послугами на порталі “Дія”. Проте на практиці, багато людей похилого віку або з особливими потребами не знають, як користуватися такими сервісами або не мають необхідних пристроїв, а допомогти немає кому. Тому формат “живої” зустрічі залишається для них єдиним реальним способом отримати державну підтримку.
У Києві всі відділення Пенсійного фонду працюють з понеділка по четвер з 8:00 до 18:00, а в п’ятницю — до 16:45. Діє також безкоштовна гаряча лінія для консультацій: 0-800-500-680. Саме за цим номером можна подати заявку на отримання виїзної послуги.
Пенсійний фонд оновив інформацію про роботу київських сервісних центрів. Інформатор повідомляв, що наразі в Києві функціонує вісім сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також окремий підрозділ для військових, який знаходиться на вул. Парково-Сирецькій, 19А. Найзручніше доїхати від станцій метро “Лук’янівська” або “Берестейська”: трамваями № 14, 15 або автобусом № 9.
Сервісний центр №3 працює на вул. Каштановій, 6, поблизу кінотеатру “Флоренція”. Дістатися можна автобусом № 79 від метро “Лісова”, тролейбусом №50 від станції метро “Дарниця” або тролейбусами № 30 і 31 від “Почайної”.
Відділ №4 розташований на вул. Вербицького, 9, поруч зі станцією метро “Харківська” та парком Інтернаціоналістів. До нього їдуть автобуси № 108, 109, 45 і маршрутки № 545 та 407.
Центр №5 – на проспекті Володимира Івасюка, 57, біля податкової інспекції. Найближчі маршрути: автобус №50, тролейбуси № 32, 34, 44, 24, 36, маршрутки № 530, 436, 475, 402.
Відділ №7 розташований на вул. Гната Хоткевича, 8, біля залізничної станції “Дарниця”. До нього курсують автобуси № 2, 10, 111, 112 і 114.
Сервісний центр №8 знаходиться на вул. Тулузи, 3А, поблизу Управління соціального захисту. Зручно їхати трамваями № 1, 3 або тролейбусом № 12, а також автобусами № 56 і 56А та маршрутками № 203, 461 і 401.
Відділ №9 приймає громадян на вул. Кирилівській, 83Б, поруч з кінотеатром “Київська Русь”. До нього можна дістатися трамваями № 30, 42, 19, тролейбусами № 6 і 18, автобусами № 3, 499, 496, 150, а також маршрутками № 150, 463, 405, 356 і 217.
Останній, десятий центр розташований на вул. Бульварно-Кудрявській, 16, неподалік Львівської площі. Найзручніший транспорт – автобус № 7, тролейбуси № 6 і 16, маршрутки № 439 і 593.
Також ми писали про те, що у Києві деякі категорії населення, зокрема, пенсіонери, можуть користуватися послугами таксі за кошти міського бюджету. Загалом на рік можна “наїздити” до 124 годин, що більш ніж достатньо для потреб людей з обмеженою мобільністю. Для того, щоб скористатися таксі, потрібно заповнити ряд документів та отримати від міської влади спеціальний дозвіл.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. Підписатися на канал у Viber можна тут.