Про це повідомили в Міністерстві цифрової трансформації.

Міністерство у співпраці з державним агентством PlayCity виявило, що деякі блогери стабільно рекламують азартні ігри у своїх «сторіз», викладаючи відео з виграшами та залишаючи активні посилання на вебсайти.

У Мінцифрі підкреслили, що реклама азартних ігор в Україні дозволена лише на обмежених платформах. Крім того, такий контент має містити позначку «21+», а не менше 15% повідомлення повинно містити попередження про ризик ігрової залежності. Також заборонено рекламувати бонуси, закликати до гри та обіцяти легкий дохід.

У міністерстві висловили вдячність компанії Meta за оперативну реакцію і наголосили, що «закон єдиний для всіх учасників ринку», і «кожен порушник буде заблокований».

Нагадаємо, що державне агентство PlayCity, яке взяло на себе функції ліквідованої Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ), розпочало свою роботу на початку липня. Його діяльність координується урядом через міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.