Кияни вимагають демонтувати занедбаний будівельний майданчик біля станції метро Осокорки в Дарницькому районі столиці. Будівництво торгового центру розпочалося ще у 2020 році, при цьому це було замасковано під вивіскою “реконструкції шляхом перекладання тепломережі”. З того часу роботи призупинилися, а пішохідний шлях до виходів №5 та 6 з метро заблокований для мешканців вулиць Чавдар, Русової та Ващенка, а також частини будинків на проспекті Бажана.
Петиція з проханням демонтувати зелені паркани та ліквідувати занедбане будівництво вже зібрала 5 тисяч голосів. Проте, щоб потрапити на розгляд міського керівництва, їй потрібно ще трохи більше 900 голосів. Участь у поширенні звернення взяла київська громада, зокрема, відомий активіст і ветеран Олег Симороз закликав киян підтримати петицію.
“Паркан шість років заважає проходу до метро. Підземний перехід перекритий п’ять років – щодня тисячі киян змушені користуватися небезпечним “тимчасовим” маршрутом”. А з-за обмеженої видимості зросла кількість ДТП,” – зазначив Симороз у своєму дописі на Facebook.
Будівництво розпочалося біля ст.м. Осокорки у 2020 році. Мали звести торговий центр, але офіційно це було “сховано” під формулюванням “реконструкція шляхом перекладання тепломережі”. Правда з’явилася, коли за парканами, що перекрили єдиний пішохідний маршрут до метро мешканцям вулиць Є. Чавдар, Г. Ващенка та С. Русової, помітили залізобетонні конструкції фундаменту.
Скандал спалахнув, а потім почалося повномасштабне вторгнення РФ в Україну – будівництво залишилося закинутим. Тепер воно заростає бур’яном, а для жителів навколишніх вулиць були облаштовані тимчасові сходи біля шляхопроводу. Цей маршрут небезпечний і довший, адже передбачає перехід через дві проїзні частини розв’язки. Наразі “тимчасові” сходи, які, нагадаємо, вже п’ять років, також перебувають у майже аварійному стані. Але це – “квіточки” у порівнянні з іншою небезпекою.
“Котлован поступово приходить в аварійний стан, несучи ризики для станції метро неглибокого залягання, що над ним розташована (“Осокорки” – ред.), яка є безальтернативним сховищем для мешканців сусідніх будинків,” – пише автор петиції, киянин Олександр Коломієць.
Отже, громада вимагає демонтувати фундамент недобудови, засипати котлован, знести паркани та облаштувати сквер на місці будівництва. Станом на ранок 20 серпня відозва набрала вже 5083 голоси, отже, до завершення (через три дні) їй необхідно набрати трохи більше 900 підписантів.
Як метро готується до найгіршого, закуповуючи ревуни, і чому “попливла” Лук’янівська
Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомив, що КП “Київський метрополітен” здійснює закупівлю ревунів. Це елементи звукового попередження для працівників метрополітену під час закриття металоконструкцій на станціях. Мова йде, зокрема, про важкі захисні герметичні двері, що перешкоджають проходженню в тунелі та на станції, а також вестибюлях і вентиляційних шахтах метро у випадку надзвичайних ситуацій.
Також ми повідомляли, що значні ушкодження, які зазнала станція метро “Лук’янівська” у Києві в ніч на 21 липня, ще досі не усунуті. Ніхто не закрив дах споруди, скляне накриття, деякі елементи якого були розбиті внаслідок вибуху. Це призвело до того, що злива, що накрила Київ вранці 28 липня, затопила приміщення станції.