Відома у всьому світі американська мережа Starbucks оголосила про створення спільного підприємства з китайською інвестиційною компанією Boyu Capital для управління своїми кавʼярнями в Китаї.

Відповідно до угоди, Boyu отримає 60% частки роздрібної мережі Starbucks на території Китаю, що оцінюється в 4 мільярда доларів. Starbucks збережеться 40% частки у спільному підприємстві, а також буде володіти брендом Starbucks і відповідними ліцензіями.

Starbucks повідомила, що загальна вартість її бізнесу в Китаї перевищить 13 мільярдів доларів, включаючи виручку від продажу контрольного пакету акцій Boyu, вартість її 40% частки та роялті.

Компанія Starbucks входила на китайський ринок майже 30 років тому, що сприяло розвитку «кавової» культури в країні. Китай є другим за величиною ринком Starbucks поза США, де наразі працює близько восьми тисяч кавʼярень. Проте в останні роки компанія стикалася з труднощами на китайському ринку через швидкий розвиток місцевих стартапів, таких як Luckin Coffee.

Фото: Вікіпедія

Від admin