Джерела з Греції в сфері судноплавства та безпеки повідомили агентству, що нові заходи включають підводні перевірки водолазами для виявлення сторонніх об’єктів. Також розглядаються інші можливі заходи, такі як дистанційна підводна оцінка корпусів суден.
Цю інформацію передає Reuters.
Наслідки вибухів, які сталися на щонайменше шести суднах, що заходили в порти Усть-Луга та Новоросійськ, викликають занепокоєння серед учасників ринку, зазначають джерела.
Судна, які очікують біля російських якірних стоянок та в інших районах, змінювали свої позиції у різний час, щоб позбавити їхнє місце розташування передбачуваності, в той час як екіпажі були настраховані, чекаючи на будь-які зміни навколо кораблів.
На даний момент офіційних результатів розслідувань інцидентів не оприлюднено. Хоча джерела в службі безпеки стверджують, що деякі з вибухів могли бути спричинені магнітними мінами.
Три джерела з питань безпеки, що консультують галузь, але не беруть участі в розслідуваннях, заявили, що розробляють версію щодо можливого залучення українців до деяких вибухів, враховуючи заперечення Києва щодо участі грецьких суден у перевезенні російської нафти.
Україна досі утримується від коментарів стосовно цих інцидентів у минулому.
Нещодавно Росія зареєструвала свій танкер довжиною 250 метрів Sierra в Малаві — країні без виходу до моря. Міністр транспорту Малаві Девід Мзанду звернувся до ООН, заявивши про шахрайство з реєстрацією судна.