У комунальному підприємстві “Київпастранс” знову існує гострий брак кадрів, і новий набір працівників охоплює практично всі столичні депо. Відкрито десятки вакансій для водіїв, слюсарів, електромонтерів, інженерів, контролерів, а також бухгалтерів, майстрів і підсобних працівників. На даний момент загальна потреба в фахівцях, необхідних для забезпечення руху транспорту в Києві, складає 132 вакансії.

Найбільше спеціалістів різних спеціальностей шукають в Автобусному парку №8 – тут понад 20 відкритих позицій. Зокрема, потрібні водії, провідні інженери, контролери, електрики, техніки з обліку робочого часу, оператори заправних станцій та начальники майстерень. В інших парках №2, №5 і №6 також активно набирають працівників, зокрема водіїв, малярів, механіків і електрогазозварників.

У тролейбусних депо вакансій менше, але важливі посади залишаються незакритими. Наприклад, у тролейбусному депо №1 шукають водіїв, токарів, слюсарів та майстрів з техобслуговування. У депо №2 і №3 функціонує окрема система навчання, яка приймає навіть учнів, а також слюсарів-електриків і мийників рухомого складу. Найменше вакантних місць наразі у Куренівському тролейбусному депо – потрібен лише контролер та слюсар з ремонту рухомого складу.

Ця проблема не є новою і почалася з мобілізації: фахівців не бронюють, і частина з них пішла на фронт. Внаслідок цього в “Київпастрансі” виникла нестача водіїв та технічного персоналу. За словами експертів, ситуацію ускладнюють також низькі зарплати, відсутність оновлення техніки та застаріла інфраструктура.

Попри це підприємство намагається стабілізувати ситуацію, зокрема, через навчання нових працівників. Із 1 серпня у Навчально-курсовому комбінаті розпочались заняття для майбутніх водіїв тролейбусів. Навчання триває 12 тижнів, включає практику на спеціальній техніці, а після завершення слухачі отримують державне свідоцтво та можуть знайти роботу.

У “Київпастрансі” зазначають, що вже цього року професію водія в їхньому навчальному центрі здобули понад півтори сотні осіб. Наразі готують ще дві групи – на водіїв автобусів і трамваїв, а восени планують новий набір. Навчання безкоштовне і може пройти як за направленням Центру зайнятості, так і за внутрішніми програмами підприємства.

Окремо вакансії відкриті і в Дирекції КП “Київпастранс”. Серед них – головний механік, інженер з охорони праці, диспетчер автоматизованої системи, бухгалтер та провідний економіст з матеріально-технічного забезпечення.

Трамваї-”перевертні” та нова швидкісна лінія до Бучі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо під час руху. Про це повідомляють кияни у фахових пабліках у соцмережах. Вони зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваїв у реальному часі – наразі це можливо завдяки застосунку, який транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. Один з учасників групи у Facebook “Пасажири Києва” звернув увагу на метаморфози з номером маршруту 5 березня, де користувачі обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024 року. За її словами, такий проєкт включений до програми комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме як “Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця”. Однак, фахівці, які вивчали програму розвитку транспортної інфраструктури області, не виявили там згаданого проєкту. А у соцмережах почали з’являтися жартівливі коментарі, мовляв, значно цікавіше було б прокласти метро одразу до Броварів.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.