Голова “бюджетної” комісії, депутат від опозиційної “Слуги народу” у Київраді Андрій Вітренко виявив корупційну схему використання бюджетних коштів на добудову Подільського мосту у Києві. Він зазначив, що виділення 1,18 млрд грн на завершення будівництва є черговим елементом “перекачування грошей” з міського бюджету в особисті кишені. Також, депутат звинуватив міську владу у змові з підрядником ГК “Автострада”.

У своїх роздумах щодо використання бюджетних коштів Андрій Вітренко поділився думками у соцмережах, коментуючи інформацію про виділення чергового “траншу” у 1,18 млрд грн для добудови Подільського (Подільсько-Воскресенського) мосту. Він нагадав, що загалом для цього об’єкта інфраструктури влада столиці вже виділила понад 20 млрд грн, і ця цифра ще далеко не фінальна.

“Вартість мосту зростає щороку. Не через інфляцію чи унікальні інженерні рішення. А тому, що кошториси складають так, щоб “зайвого” залишалося якомога більше,” – підкреслив Вітренко у своєму дописі.

Голова “бюджетної” комісії навів приклад таких “зайвих” цифр у кошторисі будівництва. Він звернув увагу на те, що у контракті підрядник, ГК “Автострада”, заклав ціну у 541 грн за кубометр будівельного піску, тоді як на ринку цей пісок можна придбати за 200-300 грн, а виробники, на його думку, продадуть його навіть за 170 грн.

“Лише за рахунок завищеної вартості цього матеріалу переплатили понад 23 мільйони гривень. Це всього лише один пункт у багатомільярдному тендері,” – пояснив Андрій Вітренко.

Депутат вважає, що така практика у Києві стає звичною: замість проведення незалежного цінового аудиту у тендери впроваджують “середню ціну”. Вона формується на основі маніпулятивної цінової бази, яку заповнюють постачальники: за словами Вітренка, це призводить до створення “легального, але системного” способу перенаправлення коштів з бюджету у приватні руки.

Прокурори вже оскаржують величезний кошторис на добудову Подільського мосту

Нагадаємо, у лютому 2025 року Інформатор повідомив про початок будівництва другого з’їзду з Подільського мосту в напрямку Троєщини. Тоді на ділянку прибули бурові установки, які почали робити отвори для занурення паль.

А заранее, в грудні 2024 року, ми інформували, що Подільська окружна прокуратура подала позов до Господарського суду щодо безкінечного будівництва Подільського шляхопроводу, яке вимагає від бюджету постійних витрат. Мова йде про визнання недійсним договору генпідряду між КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва” та приватним підприємством, яке будує міст з 2017 року, але він досі не готовий.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.