Одна з найбільших угод на ринку київської нерухомості: одразу два знакові столичні обʼєкти отримають нового власника. Ним стане ізраїльський підприємець Офер Керзнер, який вже володіє комерційними об’єктами у столиці. Новий власник планує провести модернізацію універмагу “Україна” та частини БЦ Леонардо.
Як повідомляє Forbes Ukraine, компанія City Capital Group, що належить ізраїльському бізнесмену Оферу Керзнеру, уклала угоду про купівлю ТРЦ “Універмаг Україна” та першої черги бізнес-центру “Леонардо”. Обидва об’єкти раніше належали ірландській корпорації IBRC. Очікувана сума угоди – від 70 до 100 млн доларів, окремо плануються інвестиції в модернізацію.
ТРЦ “Україна” розташований на Галицькій площі — між Берестейським проспектом, Бульварно-Кудрявською та Жилянською. Його звели у 1960-х роках, реконструювали у 2003–2004 роках, після чого площа зросла до понад 45 тис кв м. У центрі працюють відомі торгові мережі, включно з “Велмарт”, Brocard, Pandora, Reserved. Після реконструкції ТРЦ перейшов під контроль компанії Quinn Group, відтоді обʼєктом керувала структура “Квінн Пропертіз Юкрейн”.
За підсумками 2024 року виторг ТРЦ зріс до 113 млн грн, а у першому кварталі 2025-го – ще на 33 млн грн. Водночас за компанією залишались зобовʼязання обсягом 3,9 млд грн, які суттєво не змінились.
Бізнес-центр “Леонардо” розташований біля Золотих воріт, на перетині вулиць Богдана Хмельницького та Володимирської. Перша черга, що тепер переходить до City Capital Group, була реконструйована з будівлі готелю “Театральний” і введена в експлуатацію у 2005 році, йдеться про площу понад 23 тис кв м. Раніше цей актив також входив до українського портфеля Quinn Group.
У коментарі Forbes Офер Керзнер заявив, що вірить в Україну та її потенціал і має намір продовжувати тут бізнес. Компанія City Capital Group вже володіє маркет-молом “Даринок”, Арт-заводом Платформа, а також офісними комплексами Platforma Korolenkivska та Platforma Office Club. Очікується, що після завершення угоди новий власник проведе оновлення обʼєктів, точні терміни і обсяги інвестицій поки що не розголошуються.
Під Києвом відкрили магазин Сільпо, присвячений марним винаходам, а кияни все частіше ходять до ТРЦ
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у 2024 році відвідуваність ТРЦ у Києві демонструвала позитивну динаміку. У січні за одну добу до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста з розрахунку на 1 тис кв.м. площі, на відміну від 367 людей рік тому. А збільшення кількості торговельних площ призведе ще й до посилення конкуренції між ТРЦ Києва.
Також ми розповідали, що у Софіївській Борщагівці під Києвом 6 березня 2025 року відкрився новий тематичний супермаркет “Сільпо”. Він присвячений “чиндогу” – японському мистецтву корисних, але абсолютно марних винаходів. А оформлений у поєднанні стилів стімпанк і лофт: вийшло яскраво й не дуже зрозуміло.