Цю інформацію опублікувало видання “Наші гроші” на основі даних з системи “Прозорро”.

Шляхопровід, збудований ще за радянських часів, пройшов перевірку два роки тому, виявивши серйозні технічні недоліки: зношення гідроізоляції, пошкодження залізобетонних конструкцій, корозію арматури, появу тріщин та відшарування бетонного покриття. Ще у 2019 році на ньому спостерігалося руйнування бетону.

Публікація наголошує, що затримки можуть призвести до катастрофічних наслідків.

В основному кошторис включає бетон і асфальт, які прописані по ринкових цінах. Проте вартість арматури А400 різних діаметрів складає 38 800 грн/т, що перевищує прайсову ціну “Метінвесту” для столиці, яка становить 34 тис грн/т.

Не вдалося з’ясувати ціну мостових балок, на які в кошторисі виділено 104 млн грн, оскільки в публічних джерелах відсутні відомості про ці такої нетрадиційної конструкції.

Договір на виконання робіт отримала компанія ТОВ “Укртрансміст”, єдиним конкурентом якої стало ТОВ “Ростдорстрой”. Їхнє зниження цін не є суттєвим – всього на 1% від очікуваного бюджету.

Рік тому ці ж компанії з мінімальною знижкою виграли договір на 285 млн грн на ремонт мосту на перетині вулиць Лугової та Богатирської у Києві.