Федеральна торгова комісія США (FTC) розпочала розслідування щодо технологічних компаній Google та Amazon.
Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на інформовані джерела.
Згідно з інформацією, отриманою від співрозмовників видання, розслідування, ініційоване Відділом захисту прав споживачів, зосереджується на тому, як компанії інформували рекламодавців про умови та ціни на рекламу на своїх платформах.
Google реалізує рекламу в системі пошуку через автоматизовані аукціони, які відбуваються менш ніж за секунду після введення запиту користувачем.
Amazon, у свою чергу, також проводить аукціони в режимі реального часу, на яких розміщуються оголошення у його списках, відомі як «спонсорована реклама». Цю рекламу користувачі бачать, коли шукають конкретні товари.
FTC цікавить детальна інформація про аукціони Amazon, а також про те, чи компанія розкривала рекламодавцям «зарезервовані ціни» для певних пошукових оголошень.
За словами джерел, «зарезервовані ціни» представляють собою цінові ліміти, які рекламодавці повинні дотримуватись, перш ніж зможуть купити рекламу.
Крім того, FTC вивчає практику Google, включаючи внутрішні процеси ціноутворення та питання щодо можливого підвищення вартості реклами без відповідного розкриття для рекламодавців.
Раніше голова FTC Ендрю Фергюсон визначив контроль над технологічним сектором як свій головний пріоритет.
Фото: unsplash