Тепер відвідувачі ТРЦ Respublika Park можуть насолодитися справжнім оазисом краси прямо під час шопінгу. Новий великий формат магазину BROCARD об’єднує догляд, естетику та інноваційні технології. Тут можна не тільки придбати косметику або парфуми, але й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся, а також отримати персоналізовані консультації від експертів.
Про відкриття нового простору BROCARD Beauty Garden в столичному ТРЦ Respublika Park повідомила Асоціація рітейлерів України. Це найбільший магазин у мережі по всій Україні. Його площа перевищує 1,7 тисячі квадратних метрів, а формат дійсно відрізняється від всього, що бачила столиця раніше.
Концепція Beauty Garden збудована як “живий сад” – тут багато світла, простору, тематичних галерей та декору. Асортимент включає більше 400 брендів, від аптечної косметики до засобів для дітей, БАДів і догляду за домашніми улюбленцями. Окрема велика зона присвячена азійській продукції, нішевій парфумерії та косметиці для волосся.
У новому BROCARD особлива увага приділяється сервісу. Відвідувачі можуть пройти діагностику шкіри та волосся, а також отримати індивідуальні консультації від експертів. Парфумерна галерея займає 160 кв. м і містить 111 брендів, кожен з яких має свою унікальну історію та філософію.
З 5 вересня у Beauty Garden стане доступний новий сервіс – електронний подарунковий сертифікат eCard. Його можна оформити онлайн за кілька хвилин і використати як у фізичному магазині, так і на веб-сайті BROCARD. Сертифікат дійсний на акційні товари та доступний у різних номіналах – від 200 гривень до 25 тисяч гривень.
Коли знову перенесуть терміни запуску ТРЦ Ocean Mall, і чому місцеві ТЦ у Києві переважили гігантів
Нагадаємо, у травні “Інформатор” повідомив, що відкриття ТРЦ Ocean Mall у Києві, яке обіцяють вже понад шість років, знову змінило терміни запуску. За оновленими планами, один з найбільших торгово-розважальних центрів Східної Європи відкриє свої двері восени 2025 року. Це вже шоста спроба розпочати роботу з 2018 року.
Крім того, ми розповідали, що торгові площі біля дому практично не втратили орендарів, зберігають стабільний потік покупців та роблять акцент не лише на асортимент, а й на широкому спектрі послуг і товарів в одному місці. Мова йде про районні ТРЦ: саме вони в столиці виявилися найстійкішими, зберігши своїх відвідувачів.