Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.

Без успішного перегляду умов погашення Укрзалізниця ризикує опинитися на межі дефолту, що може негативно вплинути на залізничні перевезення по всій країні та позбавити компанію можливості доступу до міжнародного фінансування в майбутньому.

“Мусимо вирішити проблеми з боргами, які накопичилися ще з 2012 року. Для цього ми залучаємо найкращу фінансову та юридичну команду, щоби захистити інтереси УЗ та держави”, – прокоментував ситуацію голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.

У Укрзалізниці налічується два випуски єврооблігацій: один з погашенням у липні 2026 року, а інший у липні 2028 року.

У грудні 2022 року компанія здійснила реструктуризацію цих зобов’язань, що передбачала відтермінування погашення основного боргу на два роки та перенесення купонних виплат.

Після цієї операції, що відбулася у січні 2025 року, основний борг за єврооблігаціями становив $703,2 мільйона з погашенням у 2026 році та $351,9 мільйона з погашенням у 2028 році.

Боргове навантаження компанії складає приблизно 15% від загальної вартості її активів.

У грудні 2024 року Укрзалізниця звернулася до бондхолдерів з проханням про ще одне відтермінування платежів, проте отримала відмову. Після цього компанія провела дві купонні виплати, остання з яких відбулася в липні.