Сімейний бренд «Вухастик», який розпочав своє виробництво влітку 2023 року, святкує свою другу річницю. Подія відбулася 30 серпня у Бучанському міському парку під час літнього фестивалю для родин – Мамазліт, де бренд «Вухастик» виступив генеральним партнером.

На бренд-зоні «Вухастика» гостей чекали творчі майстер-класи, розважальні ігри, подарунки, смачні частування та яскраві фотозони. Святкування зібрало сотні родин, даруючи їм теплий день наповнений радістю, дитячим сміхом та спільними спогадами.


«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 2

Продукція марки «Вухастик» виготовляється на потужностях ПрАТ «Вінницяпобутхім» і включає в себе засоби для прання та догляду. За два роки бренд став одним з найпомітніших на українському ринку, здобув перемогу в національній премії «Вибір року» у двох категоріях, розширив свій асортимент та вийшов на міжнародні ринки, зокрема в Молдову і Грузію. Сьогодні лінійка «Вухастика» включає десятки позицій – від пральних порошків і гелів для прання до кондиціонерів, засобів для миття посуду та продукції для дитячого прання.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 3

«Ми вдячні українським родинам за довіру, яку вони надають бренду «Вухастик». За короткий час він став улюбленим у своїй категорії, а наше завдання – продовжувати зростати поруч із родинами та робити їхнє життя простішим і комфортнішим», – зазначила Світлана Попова, CMO AFINA Group.

Бренд також активно бере участь у соціальних ініціативах. Протягом останніх двох років «Вухастик» неодноразово надавав продукцію для підтримки військових, їхніх родин та внутрішньо переміщених осіб у рамках гуманітарної допомоги від AFINA Group.

Друга річниця стала важливим етапом для «Вухастика», адже бренд вже асоціюється з турботою, чистотою та родинними цінностями. У майбутньому компанія планує подальше розширення асортименту, вихід на нові ринки та активні комунікаційні проєкти, щоб залишатися брендом №1 для українських сімей.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 4

Довідка

ТМ “Вухастик” – це українська серія засобів для догляду та прання, що поєднує ефективність, безпечність та турботу про близьких. Безпечна та ефективна для всієї родини.

AFINA Group – провідний оператор на українському ринку в сферах дистрибуції, логістики та створення власних брендів у категоріях товарів побутової хімії, гігієни та догляду.

Найвідоміші бренди AFINA Group: ТМ Вухастик, ТМ iFresh, ТМ SARMIX, TM Family Home.

Компанія забезпечує обслуговування ключових національних та локальних торговельних мереж завдяки власній розгалуженій мережі філій та дистрибуційних логістичних центрів. Територія покриття включає всю Україну, а центральний офіс розташований у Дніпрі.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 5

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 6

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 7

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.