Вже більше року водії щодня стикаються із заторами на понтонному мосту, який став заміною зруйнованій переправі під Вишгородом. Один з прольотів мосту на дорозі Р-69 втратив свою цілісність через російську агресію, тому конструкцію потрібно було капітально ремонтувати. На даний момент роботи на основному мосту наближаються до середини, а транспортне рішення обіцяють не раніше осені.

На автомобільній магістралі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, у Вишгородському районі, продовжується капітальний ремонт зруйнованого мосту через канал, про що повідомив голова Київської ОВА Микола Калашник. Один з прольотів цієї переправи було знищено у 2022 році на початку повномасштабної війни. Після деокупації регіону тут створили тимчасовий проїзд, але конструкція потребувала повної реконструкції.

В даний час на об’єкті виконано приблизно половину планованих робіт. Будівництво здійснює турецька компанія Doğuş Grubu в рамках кредитної угоди з Великобританією. Перша партія металевих конструкцій вже доставлена з Британії, наразі завершується влаштування опор для майбутнього монтажу балок і бетону проїзної частини.

Представники Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури разом із Київською ОВА контролюють прогрес виконання робіт. Основною проблемою, на яку акцентують увагу чиновники, є нестача робочої сили. Підряднику було наказано збільшити чисельність працівників, аби уникнути затримок. За планом, рух через міст планують відкрити у вересні 2025 року, а повністю завершити роботи – у жовтні.

Наразі водії змушені користуватися понтонною переправою, яка призначена лише для легкових автомобілів та екстрених служб. У години пік на цієї ділянці часто виникають затори. Для важкого транспорту дозволено об’їзд через Лебедівку, де встановлено обмеження до 3,5 тонн, що також створює навантаження на місцеву інфраструктуру.

З метою полегшення руху, на ділянці біля Лебедівки вже зводять тимчасовий міст, який планують відкрити в серпні 2025 року. Невдовзі після цього почнеться ремонт основної переправи в селі, який планують завершити в першій половині 2026 року. Ці заходи мають забезпечити стабільність логістики між громадами та зменшити напруження на ключовому маршруті на північ від Києва.

У Києві розпочали капітальний ремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину

Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що з 9 травня розпочався ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про споруду через річку Десенка (притока Дніпра), що з’єднує Троєщину з Трухановим островом. Однак рух транспорту мостом обмежуватимуть не повністю, а частково – у напрямку станції метро “Почайна”, і це триватиме до кінця року.

Також раніше ми інформували, що Північним мостом Києва заборонили проїзд двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, вже третій міст столиці тепер має обмеження для вантажного та важковагового транспорту. До того ж, було визнано аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено в’їзд на міст Патона у Києві, обмежена 3,5 тоннами (це вага завантаженого пікапа).

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.