У Києві розглядають можливість зміни назв декількох станцій метро та одного депо на лівобережній частині міста. Основна мета цієї ініціативи – усунення географічної плутанини під час навігації, адже деякі станції мають назви, що не відображають їх реальне місцезнаходження. Зокрема, станцію “Берестейська” пропонують перейменувати на “Грушки”, оскільки вона фактично знаходиться у цій історичній місцевості. Назва “Дарниця” рекомендується взагалі прибрати, оскільки станція не належить до Дарницького району.

Про нові назви станцій, як уже збудованих, так і тих, що готуються до відкриття, йдеться у петиції, поданій до Київради 11 серпня 2025 року. Її автором є киянин Андрій Патлатюк, який вважає, що система найменувань у київському метро має вади, а деякі станції можуть вводити в оману мешканців та гостей столиці.

“Подібна ситуація дезорієнтує жителів, особливо туристів, і стримує ефективну навігацію”, – зазначає автор петиції.

Станції, які пропонують перейменувати

1. “Берестейська” – “Грушки”

Хоча вона розташована на однойменному проспекті, назва “Грушки” краще відображає історичну реальність, що, на думку автора, забезпечить яснішу локальну прив’язку.

2. “Дарниця” – “Дитячий світ”

Ця станція фізично знаходиться у Дніпровському районі, а справжня Дарниця починається південніше. Рекомендується назвати майбутню станцію біля залізничного вокзалу “Дитячий світ”, а “Дарниці” надати ім’я відомого місцевого орієнтира.

3. “Чернігівська” – “Парк Кіото”

Автор вважає, що назва “Чернігівська” є нелогічною, оскільки станція не є кінцевою для Чернігова. Також пропонується назвати її на честь локального парку, що відповідає місту-побратиму Києва.

4. “Лісова” – “Броварська”

Ініціатива змінити назву пов’язана з близькістю до Броварів, щоб полегшити навігацію, подібно до “Бориспільської”.

5. “Мінська” – “Погоня”

Пропонується відмовитись від цієї назви, оскільки Мінській масив знаходиться на відстані 1,5-2 км західніше. Нова назва буде символічно підтримувати білоруський народ, оскільки “Погоня” є історичним гербом.

6. “Тараса Шевченка” – “Подільська”

В Києві є багато топонімів, пов’язаних з Кобзарем, що може заплутати пасажирів. Нова назва забезпечить чітке географічне розташування.

7. “Червоний хутір” – “Микільський ліс”

Автор вважає, що “Червоний хутір” є радянським спадком, хоча насправді назва походить від кольору цегли військових казарм, що тут були. Нова назва має відповідати географічно, хоча і історично правильніше було б “Червоний млинок”.

8. “Мостицька” – “Біличе поле”

Цю станцію на “зеленій” лінії пропонують перейменувати до її відкриття, оскільки Мостицький масив знаходиться на півкілометри північніше. “Біличе поле” ближче відповідає її реальному розташуванню.

9. Електродепо “Дарниця” – “Лівобережне”

За аналогією зі станцією “Дарниця” передбачається змінити і назву депо, яке знаходиться між “Дарницею” і “Лівобережною”. В новій концепції таку назву важко назвати серйозною.

Зазначимо, що ідея про зміну назв станцій метро на сьогоднішній день не має особливої підтримки серед киян. Протягом доби петиція набрала всього два десятки підписів — якщо тенденція не зміниться, то ця ініціатива, як і багато інших схожих ідей, не отримає належної уваги.

Де у Києві вестимуть двоповерхові тунелі та чому місто не використовує вагони з Варшави

Нагадаємо, що нещодавно “Інформатор” повідомляв про хід будівництва нових тунелів на “зеленій” лінії метро. Вже видно реальні досягнення між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”. Використовуються сучасні технології, нова техніка та власне виробництво бетонних блоків.

Ще ми писали про те, що КП “Київський метрополітен” та КП “Київпастранс” не оптимально використовують транспорт, що був переданий у гуманітарній допомозі. З 60 вагонів метро, які прибули з Варшави, лише 20 курсують на маршрутах. А з 132 автобусів на лінію виїжджають лише 60 одиниць.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.