У червні Київська міська державна адміністрація долучається до загальносуспільної просвітницької кампанії в межах Місяця гордості. Це черговий крок на підтримку політики рівності, толерантності та безбар’єрності, яку послідовно реалізує столиця.

Таку ініціативу винесла на розгляд Ради безбар’єрності представниця ГО «Інсайт» під час засідання Ради безбар’єрності при Київському міському голові, яке відбулося 28 травня. Пропозицію було підтримано більшістю голосів.
У межах кампанії працівниці та працівники структурних підрозділів КМДА відвідають тематичні тренінги з недискримінації та інклюзивної комунікації, які проведе ГО «Інсайт». А на зображеннях профілю офіційних сторінок КМДА у соціальних мережах з’явиться символічний елемент у кольорах веселки – як знак солідарності з цінностями кампанії.
Міська влада дякує громадському сектору за ініціативність та партнерство і закликає мешканців і мешканок столиці долучатися до кампанії, підтримуючи принципи рівності, поваги й людяності.
Нагадаємо, що безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ. Це і про можливість кожної людини почуватися в місті своєю, прийнятою і захищеною. Участь Києва в кампанії є логічним продовженням зусиль міста у створенні безпечного, відкритого та зручного для всіх середовища.
Особливо важливим компонентом цих зусиль є суспільно-громадянська безбар’єрність – тобто рівне право кожного бути почутим, впливати на рішення, брати участь у житті міста без страху стигматизації чи дискримінації. Це про інклюзивність не лише в сервісах, а й у публічному просторі, в діалозі, в культурі поваги до різних досвідів.
Так само для цього місто досліджує і доступність комунікації міської влади, щоб зрозуміти, що заважає людям, які мешкають у столиці, повноцінно отримувати важливу інформацію від міської влади – особливо тим, хто може стикатися з бар’єрами або дискримінацією в доступі до інформації та послуг.
Опитування щодо доступності комунікації триватиме до 16 червня. Заповнити анкету можна за посиланням: https://forms.gle/tCeVJTJyopUYVLuu6 або зателефонувавши на короткий номер 15-51 до Контактного центру міста Києва (оператор зачитає питання та зафіксує відповіді). На підставі зібраних даних КМДА зможе покращити сервіси інформування та впроваджувати нові проєкти з урахуванням реальних потреб мешканців.