КП “Київський метрополітен” оголосило про закупівлю нових радіоінформаторів, які будуть попереджати про закриття дверей. Це рішення не означає зміну знайомого голосу у вагонах метро. Оновлення стосується технологій, що використовуються для управління звуковими повідомленнями у поїздах.

Не так давно на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro з’явилося оголошення про закупівлю необхідного обладнання для запису та відтворення звуку. Згідно із зазначеними умовами, тендерні пропозиції можна надсилати до 3 липня. Для спеціальних пристроїв, які будуть відповідати за оголошення у вагонах, підприємство планує витратити 3,7 млн грн.

Зокрема, мова йде про придбання 60 нових пристроїв, які замінять старі технічні рішення у поїздах метрополітену. Вони будуть встановлені в пультах управління для машиністів, замінивши застарілі системи. Постачальник матиме термін до 31 серпня 2026 року для завершення виконання замовлення.

Ці пристрої не просто “магнітофони” із записом. Вони готові витримувати сильні перенапруги, підтримують високу якість звуку та дозволяють швидко перемикатися між оголошеннями. Серед клавіш знаходитимуться відомі фрази, такі як “Поступайтесь місцем” чи “Заходьте швидше”. Також передбачено кнопки для додаткових оголошень, наприклад, у випадку надзвичайної ситуації.

Метрополітен зазначає, що пристрої повинні бути стійкими до будь-яких умов погоди — від морозу до спеки, а також витримувати не менше 100 тисяч циклів перезапису. Це потрібно для того, щоб система інформування залишалася стабільною навіть під час перебоїв з електропостачанням або в разі евакуацій. Серед вимог до радіоінформаторів — гарантія стабільної роботи протягом 10 років.

Метро готується до найгіршого: закупівля ревунів та страхування машиністів

Нагадаємо, що Інформатор уже повідомляв про те, що КП “Київський метрополітен” проводить закупівлю ревунів. Це — елементи звукового попередження для працівників метрополітену під час закриття металевих конструкцій на станціях. Мова йде, зокрема, про важкі захисні герметичні двері, що перекривають тунелі, станції, вестибюлі та вентиляційні шахти метро на випадок виникнення різноманітних надзвичайних ситуацій.

Також ми повідомляли, що КП “Київський метрополітен” планує застрахувати машиністів електропоїздів і водіїв від нещасних випадків. Найчастіше такі випадки трапляються через те, що пасажири потрапляють на колії, що зазначено в супровідних документах до угоди зі страховиком. В результаті, кожен день вимушеного пропуску роботи (зазвичай три дні) машиністи отримуватимуть компенсацію від страхової компанії.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.