У Києві відкрилася нова локація для шопінгу та прогулянок, яка більше нагадує музей, ніж звичайний маркет. Ця мережа вже має досвід створення тематичних супермаркетів у столиці та її околицях – від ніжного рожевого інтер’єру на Микільсько-Слобідській до казкового маркету у стилі японських “чиндогу” біля Києва. Новий проєкт на Печерську продовжує цю традицію, пропонуючи простір, що втілює легенди старого району.

Новий концептуальний супермаркет площею близько 2 тисяч квадратних метрів відкрився у житловому комплексі Новопечерські Липки, повідомляють у “Сільпо”. Це вже друга локація мережі у цьому районі, але вона значно простора за попередню: має три поверхи і пропонує не лише продуктові відділи, а й окремі зони для кафе, кав’ярні та доставки.

Гостей зустрічає інсталяція дуба роботи Володимира Бєлоконя, зі стільчиками замість жолудів. Всередині дизайнери перетворили торговий зал на справжню подорож у часі: над овочевим відділом поблискують неонові люстри з фруктами, кулінарна зона нагадує про старі розваги Печерська, а каси декоровані вітражами. У різних частинах супермаркету можна побачити мозаїчні колони з зображеннями міських локацій, розписи стель та скульптурні елементи, що нагадають про архітектурні пам’ятки Києва.

Другий поверх оформлений у стилі старовинної альтанки, де знаходиться гастрономічна секція. Тут також діє власна кондитерська та пекарня. Окремо виділяється винний простір, у якому покупцям допомагає сомельє. Особливістю нового маркету став консьєрж-сервіс – новинка для дизайнерських “Сільпо”, яка раніше була доступна лише у преміальному Le Silpo. Тут відвідувачі можуть залишати свої побажання, звертатися по допомогу та отримувати додаткові послуги, що робить магазин не лише торговою точкою, а й центром взаємодії з мешканцями району.

“Люстри з апельсинами та лимонами над відділом “Садовина і городина” нагадують про сади з оранжереями біля Кловського палацу, де колись вирощували цитрусові, з яких робили цукати для подарунків послам і гостям міста. Острів “Кулінарії” відтворює атмосферу старого іподрому на Печерських пагорбах. Касові лайтбокси виконані у вигляді вітражів, як у будинку Ікскюль-Гільденбанда, пам’ятці історії та архітектури Києва на вулиці Шовковичній, 19. Є також колона з химерами, що нагадує цегляну споруду на Банковій, прикрашену міфологічними та мисливськими сюжетами, зведену в 1901 році”, – зазначає Українська рада торговельних центрів.

У Києві відкрився “Сільпо” у стилі Барбі та дизайнерський магазин із Задзеркаллям

Інформатор повідомляв, що у січні в Дніпровському районі Києва запустили новий супермаркет “Сільпо”, який швидко охрестили “магазином Барбі” завдяки рожевому кольору, що всюди присутній. Формат магазину дозволяє дивитися на світ крізь рожеві окуляри, а інтер’єр – це постійне нагадування про важливість турботи про себе.

Також ми розповідали про відкриття дизайнерського магазину мережі “Сільпо” у Святошинському районі. Локація з казковим оформленням включає дзеркала, воду і лід, що створюють неповторний ефект через гру світла та відображень. У цікавому оформленні магазину важливу роль відіграють роботи знаменитої фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.