У ТРЦ DREAM маленькі рятівники збираються отримати жетони та врятувати життя під час гри. Після травневого медичного практикуму, що був націлений на дорослих і підлітків, у центрі уваги опиняться діти, які матимуть можливість провести час корисно та весело. Для цього в торговельному центрі підготували кілька тематичних зон та творчих активностей.

У суботу, 12 липня, на третьому поверсі ТРЦ DREAM yellow (атріум Греція) відбудеться практикум з надання першої домедичної допомоги у форматі гри, повідомляють організатори. Захід стартує о 14:00, його організовано за підтримки ГО “Спілка операторів та інструкторів з першої допомоги та тактичної медицини” та Ukrainian First Aid Movement.

Учасники матимуть змогу пройти три станції: “СТОП-Кров”, “СЛР” (серцево-легенева реанімація) та заключну місію “Рятуй!”. На першій станції всі охочі зможуть навчитися швидко та правильно зупиняти кровотечі: накладати турнікет, виконувати тампонування та укладати пов’язки. На станції СЛР учасники тренуватимуться на манекенах: відпрацюють серцево-легеневу реанімацію, роботу з мішком АМБУ та використання дефібрилятора. Усе це відбуватиметься у форматі змагання на швидкість і точність.

Завершальна задача “Рятуй!” об’єднає всі набутих знань. Учасники працюватимуть командами: викликатимуть допомогу, реанімуватимуть постраждалого на повнорозмірному манекені та взаємодіятимуть між собою. Після виконання усіх етапів можна буде зробити власноруч значок “Я – Чемпіон”, а найбільш активні отримають подарунки від ТРЦ DREAM.

До участі запрошують усіх бажаючих, як дорослих, так і дітей, причому для малечі створений окремий розділ програми. У “Куточку маленьких рятівників” діти зможуть грати з м’якими іграшками-манекенами, ознайомлюючись із основами допомоги в ігровій формі. Протягом заходу проходитиме анімаційна програма з персонажами з мультфільму “Докторка Плюшева”, призначена для наймолодших. Також буде проведено творчий майстер-клас з виготовлення медичних брелоків із термомозаїки.

Які ТРЦ обирають кияни

Інформатор розповідав, що мешканці столиці почали проводити менше часу в ТРЦ, але витрачають більше, що стало запорукою нової фази зростання. Найбільш стабільний трафік зберігається у великих та добре позиціонованих торговельних центрах Києва. Експерти виділяють River Mall та Respublika Park як найбільш успішні проєкти – вони демонструють повну заповненість площ, стабільний потік клієнтів і доходи, що повернулися не лише до довоєнного, але й до доковідного рівня.

Для киян ці ТРЦ стали не лише місцями для покупок, а й соціальними просторами з постійною аудиторією та інфраструктурою для відпочинку. Тим часом змінилася і поведінка відвідувачів: середня тривалість перебування зменшилася з понад години до близько 50 хвилин, а кількість відвіданих магазинів зменшилася з 3–4 до 2-2,5.

Також ми повідомляли, що один із ключових факторів, який повернув киян до ТРЦ – це стабільна наявність електроенергії під час знеструмлень. Як зазначала комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, мешканці столиці дедалі частіше бачать торговельні центри як тимчасовий “оазис комфорту” – тут є світло, інтернет і можливість перечекати блекаути в комфорті. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік зросла з 3% до 10%, а у вихідні дні — ще більше.

Від admin

З приводу питань по сайту та реклами звертайтесь на info@lybid34.kiev.ua | Увага! Адміністрація сайту не несе відповідальності за розміщений контент на сайті, весь контент було взято з відкритих джерел.